ARHETIP

005

Dizajn ambalaže i brending

Konceptualno rešenje brenda Arhetip rakije kao rezultat istraživanja lokalne istorije, forme i materijala, istorije. Poseban akcenat bio je na dizajnu ambalaže koja predstavlja imperativ u plasiranju proizvoda.
ARHETIP označava prvobitni model, prototip, prauzor ili pratip, dok, po Jungu, on predstavlja ogromno duhovno nasleđe ljudskog razvoja, koje je sticano hiljadama godina u uvek ponovljenim tipičnim situacijama. Za nas, to je rakija od šljive požegače, koju su pekli naši dedovi, zlatno zute boje, jaka i punog ukusa, bas onakva kakva treba da bude.

Ćirilica je bila imperativ pri stvaranju tipografski upečatljivog znaka, kao osnovnog nosioca brenda. Ćirilično pismo koje svojom autentičnošću sobom nosi čvrst  karakter, savršeno odgovara našoj rakiji od šljive. Kao inspiracija poslužio nam je display font Belozersk, ruskog autora Marka Dubonsova. On predstavlja spoj modernog i tradicionalnog, monumentalnog i ličnog. Suptilnom intervencijom na nekim od znakova, konkretno slovu a,  dobija na čitljivosti, a da pri tom nije izgubio na originalnosti.

Čirilica je bila imperativ pri stvaranju tipografski upečatljivog znaka, kao osnovnog nosioca brenda. Ćirilično pismo koje svojom autentičnošću sobom nosi čvrst  karkater, savršeno odgovara našoj rakiji od šljive. Kao inspiracija poslužio nam je display font Belozersk, ruskog autora Marka Dubonsova. On predstavlja spoj modernog i tradicionalnog, monumentalnog i ličnog. Suptilnom intervencijom na nekim od znakova, konkretno slovu a,  dobija na čitljivosti, a da pri tom nije izgubio na originalnosti.

Sledeći projekat

Rebrending i strategija

#branding #logo #typography #3d #fashion #strategy